NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

رأيكم في الجواز من متحررة جنسيا

بعيدا عن اللى بتقراه فى المتدى من قصص بس مش من السهل انك تلاقى واحدة جاهزة متحررة جنسيا ولو لقيتها مش هاتلاقيها محتاجة الزواج كا اطار اجتماعى اصلا..
التحرر دة سلاح ذو حدين ومضاره اكتر من منافعه

ليه لا؟

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Mody moda و hot_fucker
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بعيدا عن اللى بتقراه فى المتدى من قصص بس مش من السهل انك تلاقى واحدة جاهزة متحررة جنسيا ولو لقيتها مش هاتلاقيها محتاجة الزواج كا اطار اجتماعى اصلا..
التحرر دة سلاح ذو حدين ومضاره اكتر من منافعه
للأسف فعلا الصعوبة في إيجاد حد كده

الزواج مو موضوع استفتاء
هاد قرار شخصي نتبع عن قناعة تامة رح يضل معك طول العمر متحررة او غير متحررة هاد شي برجعلك
مع العلم انه المحررة مو بس تكون متعددة العلاقات وعاهرك في التخت
مممكن تكون متحررة في تقبل الثقافة الأخري احترام الرأي الاخر واحترام حريته الشخصية من غير انتقاد سلبي التحرر مو بس علاقات متعددة وجسد مستباح للكل واطفاء شهوة ممكن تكون لحظية

وبالاخر هاد قليل وموفق بحياتك صديقي 🌷🌷

• عجبني
التفاعلات: Sara_sweet و Mohamed35
الزواج مو موضوع استفتاء
هاد قرار شخصي نتبع عن قناعة تامة رح يضل معك طول العمر متحررة او غير متحررة هاد شي برجعلك
مع العلم انه المحررة مو بس تكون متعددة العلاقات وعاهرك في التخت
مممكن تكون متحررة في تقبل الثقافة الأخري احترام الرأي الاخر واحترام حريته الشخصية من غير انتقاد سلبي التحرر مو بس علاقات متعددة وجسد مستباح للكل واطفاء شهوة ممكن تكون لحظية

وبالاخر هاد قليل وموفق بحياتك صديقي 🌷🌷
عندك حق
وانا عايزها متحررة في الاتجاهين

• عجبني
التفاعلات: Jocasta
ينقل الموضوع للأقسام المدمجة

مع مراعاة فى المشاركات القادمه رجاء عدم انشاء موضوعات للميول أو المحارم أو التحرر أو الدياثه فى قسم الفضفضه

( تنبيه اذا تم تكرار الأمر ستتعرض لاتخاذ اجراء التحذير الذى لا نرغب فى استخدامه حتى لا تتعرض لايقاف مشاركاتك وتعليقاتك )

تقبل تحياتى

الموضوع صعب عليك ومش هتقدر تستحمله عن تجربة لناس اعرفهم

انا زيك نفسي اتجوز متحرره بس مش لاقي

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%